حالت مطالعه
دوره آموزشی ارتباطات یکپارچه بازاریابی( IMC )
ارتباطات یکپارچه بازاریابی( IMC )
موسسه رهپویان امروز اندیشه سازان فردا
سر فصل ارتباطات یکپارچه بازاریابی( IMC ) :
- تحلیل بازار و مخاطبان هدف
- برنامهریزی و اجرای کمپین IMC
- یکپارچگی پیامها و هویت برند
- نقش فناوری دیجیتال در IMC
دوره مناسب چه افرادی میباشد ؟
کارشناسان و مدیران واحد فروش
اهداف دوره
- این کار موجب میشود تا علاوه بر افزایش ارزش خدمات تخصص شما نیز به مخاطبان منتقل گردد. همان طور که ملاحظه کردید جهت افزایش علاقه میتوان از شیوههای مختلفی استفاده نمود؛ اما در نهایت شما باید یک هدف را برای انجام چنین کاری دنبال کنید و آن افزایش میزان تقاضای محصولات است.
- توجه داشته باشید که داشتن رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی به مشتریان این امکان را میدهد تا شما را بشناسند و بفهمند که شما چه چیزهایی را ارائه میکنید. البته باید گفت که تمرکز این هدف بر افزایش میزان فروش نیست. در حقیقت ایجاد روابط مناسب و متقاعدکردن مشتریان برای تعامل با برندتان از مهمترین اهداف و مزایای ارتباطات یکپارچه بازاریابی بهحساب میآیند.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
هوش فروش
دوره آموزشی نظام آراستگی (5s) دوره نظام آراستگی (5s) موسسه رهپویان امروز اندیشه سازان فردا سر فصل نظام آراستگی (5s)…
بازاریابی و فروش تلفنی
دوره آموزشی رفتار صحیح با افراد سرسخت در سازمان دوره رفتار صحیح با افراد سرسخت در سازمان موسسه رهپویان امروز…
مدیریت بازاریابی (پیشرفته)
دوره آموزشی رفتار صحیح با افراد سرسخت در سازمان دوره رفتار صحیح با افراد سرسخت در سازمان موسسه رهپویان امروز…
وبینار آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی
هدف اصلی بازاریابی تلفنی این است که در مورد محصول یا خدمات یک شرکت آگاهی لازم را ایجاد نماید.
نظرات
نوع دوره: آنلاین
تاریخ شروع: 2 و 3 بهمن 1403
زبان: فارسی
روش دریافت: کلاس آنلاین
روش پشتیبانی: حضوری - تلفنی - آنلاین
کارکنان دولت
214 بازدید 0 دیدگاه