
حالت مطالعه
دوره آموزشی اصول و فنون پذیرایی و تشریفات
دوره اصول و فنون پذیرایی و تشریفات
سر فصل های اصول و فنون پذیرایی و تشریفات :
- مفهوم سرویس دهی
- پوشش و ظاهر رسمی پرسنل
- برخورد چشمی
- زبان بدن
- شرایط رضایتمندی مهمان
- قانون طلایی تشریفات
- مفهوم تشریفات
- استانداردها و الگوهای رفتاری
- قوانین عمومی سرویس دهی
- دم کردن چای و دمنوش
- شرایط یک ابدارخانه استاندارد
- در صورت لزوم اشنایی با مواد شوینده و طرز استفاده انها
- شستن تی نخی
- نظافت سرویسهای بهداشتی
نظافت راهروها و مکانهای - عمومی و دیگر موارد مورد نیاز و کار عملی و کارگاهی
دوره مناسب چه افرادی میباشد ؟
پرسنل خدماتی سازمان
اهداف دوره
- تشریفات به مجموعهای از آداب، قوانین و رویهها اطلاق میشود که در موقعیتهای رسمی و اجتماعی برای برگزاری رویدادها و مراسمها رعایت میشود. هدف از تشریفات ایجاد نظم، احترام و زیبایی در تعاملات اجتماعی و رسمی است.
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
طراحی و بهینه سازی سیستم نگهداری و تعمیرات(PM)
طراحی و بهینه سازی سیستم نگهداری و تعمیرات (PM) در این دوره چه آموزش داده می شود؟ دوره آموزشی طراحی…
مدیریت تغییر و تحول برای توسعه کسب و کار
دوره آموزشی مدیریت تغییر و تحول توسعه کسب و کار دوره مدیریت تغییر و تحول توسعه کسب و کار موسسه…
دوره حضوری تهیه و تنظیم صورت های مالی تلفیقی
در این دوره چه آموزش داده می شود؟ دوره آموزشی تهیه و تنظیم صورت های مالی تلفیقی هنگامی که دارائی،…
دوره آموزشی اصول مدیریت و سرپرستی
عریف سرپرستی و سرپرست
نقش و جایگاه سرپرستان در سازمان
تفاوت اصول مدیریت و سرپرستی سازمان و …
نظرات
نوع دوره: آنلاین
تاریخ شروع: 27 آذر 1403
زبان: فارسی
روش دریافت: کلاس آنلاین
روش پشتیبانی: حضوری - تلفنی - آنلاین
کارکنان دولت
167 بازدید 0 دیدگاه