0 از 5 سوالات تکمیل شد
سوالات:
شما قبلاً این آزمون را تکمیل کردهاید. به همین خاطر نمیتوانید این آزمون را دوباره شروع کنید.
آزمون در حال بارگذاری است…
برای شروع این آزمون باید ثبتنام کنید یا وارد شوید.
شما باید ابتدا این بخش را تکمیل کنید:
0 از 5 سوالات به درستی پاسخ داده شدهاند
زمان شما:
زمان به اتمام رسیده است
شما 0 از 0 امتیاز را به دست آوردید، (0)
امتیازهای کسب شده: 0 از 0، (0)
0 سوال تشریحی معلق (امتیاز(های) ممکن: 0)
خسته نباشید
شما نمره قبولی را به دست نیاوردید.
موفق باشید.
خسته نباشید
شما نمره قبولی را به دست آوردید.
موفق باشید.
کدام گزینه طی فرآیند پاسخگویی به مراجعین، اقدامی توسط کارکنان سازمان است كه به طور مستقيم پاداشي به دنبال ندارد، از طريق ساختار رسمي سازماني مورد قدرداني قرار نمي گيرد و به صورت اختياري و بر اساس علايق فردي انجام می شود.
توجه به حضور ارباب رجوع با رويي گشاده و خوشايند سخن گفتن جز کدام یک از شاخص هاي رضايتمندي مراجعان است؟
انواع اربابرجوع از نظر رفتاري كدامند؟
کدام گزینه جز شیوه گوش دادن فعالانه و موثر در سازمان به شمار می رود؟
دست به کمر بودن و تکان دادن سر رو به پایین طی فرآیند پاسخگویی به مراجعین، به ترتیب کدام یک از حالات زبان بدن و صورت را بیان می نماید؟