0 از 10 سوالات تکمیل شد
سوالات:
شما قبلاً این آزمون را تکمیل کردهاید. به همین خاطر نمیتوانید این آزمون را دوباره شروع کنید.
آزمون در حال بارگذاری است…
برای شروع این آزمون باید ثبتنام کنید یا وارد شوید.
شما باید ابتدا این بخش را تکمیل کنید:
0 از 10 سوالات به درستی پاسخ داده شدهاند
زمان شما:
زمان به اتمام رسیده است
شما 0 از 0 امتیاز را به دست آوردید، (0)
امتیازهای کسب شده: 0 از 0، (0)
0 سوال تشریحی معلق (امتیاز(های) ممکن: 0)
خسته نباشید
شما نمره قبولی را به دست نیاوردید.
موفق باشید.
خسته نباشید
شما نمره قبولی را به دست آوردید.
موفق باشید.
مفهوم CRM طی فرآیند پاسخگویی به مراجعین چیست؟
كدام گزینه طی فرآیند پاسخگویی به مراجعین، اقدامی توسط كاركنان سازمان است كه به طور مستقیم پاداشي به دنبال ندارد، از طریق ساختار رسمي سازماني مورد قدرداني قرار نمي گیرد و به صورت اختیاري و بر اساس علایق فردي انجام می شود
توجه به حضور مراجعین با رویي گشاده و خوشایند سخن گفتن جز كدام یک از شاخص هاي رضایتمندي مراجعین است؟
انواع اربابرجوع از نظر رفتاري كدامند؟
كدام گزینه جز شیوه گوش دادن فعالانه و موثر طی فرآیند پاسخگویی به مراجعین، به شمار می رود؟
دست به كمر بودن و تکان دادن سر رو به پایین طی فرآیند پاسخگویی به مراجعین، به ترتیب كدام یک از حالات زبان بدن و صورت را بیان می نماید؟
كدام گزینه جز شاخصه های هوش هیجانی(عاطفی) طی فرآیند پاسخگویی به مراجعین، به شمار می رود؟
تاكید بر جنبه هاي مثبت سازمان به جاي جنبه هاي منفي آن از سمت كاركنان طی فرآیند پاسخگویی به مراجعین، جز كدام بعد از ابعاد رفتار شهروندی سازمانی به شمار می رود؟
كدام گزینه به مفهوم Soft Skillsطی فرآیند پاسخگویی به مراجعین، اشاره می نماید؟
خروجی نهایی نقشه ی سفر مشتری برای سازمان در فرآیند پاسخگویی به مراجعین چیست؟