حالت مطالعه
- تحقیقات بازار و درک کاربران
- طراحی و توسعه محصول
- نقشه راه محصول و اولویت بندی
- مدیریت چرخه عمر محصول
- استراتژی محصول
- استراتژی ورود به بازار
- ارتباطات و رهبری
- روندهای مدیریت محصول
دوره مناسب چه افرادی میباشد ؟
مدیر بازاریابی و کارشناسان بازاریابی
اهداف دوره
- آشنایی اولیۀ مخاطبان با مفاهیم استراتژی
- آشنایی با اصول مدیریت سبد
- آشنایی با چارچوب فرآیندی مدیریت محصول از منظر PDMA
- یادگیری شایستگی های کلیدی جهت فراگیری مدیریت محصول در یک سازمان
- آشنایی با تیم سازی در مدیریت محصول
- آشنایی با فرآیند بازاریابی در مدیریت محصو
برچسب: محصول مدیریت مدیریت محصول
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
مدیریت استرس در محیط کار
دوره آموزشی سبک های رهبری در مدیران سازمان دوره سبک های رهبری در مدیران سازمان موسسه رهپویان امروز اندیشه سازان…
مدیریت استعداد و جانشین پروری
دوره آموزشی رفتار صحیح با افراد سرسخت در سازمان دوره رفتار صحیح با افراد سرسخت در سازمان موسسه رهپویان امروز…
مدیریت تعارض
دوره آموزشی رفتار صحیح با افراد سرسخت در سازمان دوره رفتار صحیح با افراد سرسخت در سازمان موسسه رهپویان امروز…
وبینار آموزشی اصول مدیریت و سرپرستی
در دوره آموزشی اصول مدیریت و سرپرستی ، بازی کردن نقش رهبر، منبع اطلاعاتی، تصمیمگیرنده و رابط برای اعضای سازمان.
نظرات
نوع دوره: آنلاین
تاریخ شروع: 11 و 12 دی 1403
زبان: فارسی
روش دریافت: کلاس آنلاین
روش پشتیبانی: حضوری - تلفنی - آنلاین
کارکنان دولت
160 بازدید 0 دیدگاه