
دوره آموزشیمدیریت ارتباط با مشتری CRM
در این دوره چه آموزش داده می شود؟
دوره آموزشی
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دوره آموزشی “آشنایی با قوانین کار، بیمه و تأمین اجتماعی” فرصتی استثنایی برای مدیران، کارفرمایان و افراد علاقهمند به مسائل حقوقی کار و تأمین اجتماعی است. در این دوره، با مفاهیم اصلی قانون کار و تأمین اجتماعی، انواع قراردادهای کاری و شرایط کاری، حقوق و مزایا، تعطیلات و مرخصیها، مراجع حل اختلاف، و حقوق و تکالیف کارفرمایان آشنا میشوید. همچنین، به موضوعات مهمی همچون بازنشستگی، بیمه بیکاری و ابهامات قانونی در دوران کرونا پرداخته میشود. شرکتکنندگان در این دوره، دانش کافی برای مدیریت امور بیمه و حقوقی را کسب کرده و میتوانند پاسخگوی چالشهای روزمره در سازمان خود باشند.
سر فصل های دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM :
- جایگاه ارزش در CRM و موازنه ان
- رضایت و وفاداری مشتری
- نقش نگهداشت مشتری در CRM
- جایگاه مدیریت اطلاعات و نرم افزار در CRM
- معرفی CRM و کاربرد ان
دوره مناسب چه افرادی میباشد ؟
پشتیبانی و فروش
اهداف دوره :
بهبود روابط با مشتریان
بالا بردن سود شرکت
افزایش رضایت مشتریان
صرفه جویی در مخارج بازاریابی، فروش و اداری
ارتقاء روابط با مشتریان واقعی
ارائه کالا و خدمات صحیح در زمان مناسب به هر مشتری
درخواست مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
درخواست مشاورهدوره های مرتبط
متد های نوین تیم سازی با بازی های 3H-FAS
دوره آموزشی نظام آراستگی (5s) دوره نظام آراستگی (5s) موسسه رهپویان امروز اندیشه سازان فردا سر فصل نظام آراستگی (5s)…
راه اندازی استارتاپ از ایده تا اجرا
دوره آموزشی سبک های رهبری در مدیران سازمان دوره سبک های رهبری در مدیران سازمان موسسه رهپویان امروز اندیشه سازان…
روش های اعتماد سازی در سازمان
دوره آموزشی روش های اعتماد سازی در سازمان دوره روش های اعتماد سازی در سازمان موسسه رهپویان امروز اندیشه سازان…
تکنیک ها و ابزار های مدیریت دانش
دوره آموزشی تکنیک ها و ابزار های مدیریت دانش در این دوره چه آموزش داده می شود؟ دوره آموزشی تکنیک…